۲- بررسی استاندارد بودن و فرسوده نبودن قطعات فنی و مکانیکی مانند سیم های بکسل و فلکه های کششی و ترمزها و همچنین لولاهای درب
۳- بررسی سالم بودن تزیینات داخلی کابین مانند سیستم روشنایی، کف و بدنه ها، درب ها
در اول سرویس تعمیر و نگهداری آسانسور یکی از کارشناسان فنی شرکت به محل شما فرستاده میشود تا دلیل مشکلات به وجود آمده را بررسی نماید، سپس گزارش به دست آمده از این بررسی به همراه پیش فاکتور به فرد متقاضی داده می شود و در ادامه با تامین و نصب قطعات فرسوده ای که نیاز به تعمیر دارند، این سرویس انجام می پذیرد.